Odzyskujemy formę po porodzie

nauka tenisa poznań rowery

Budzimy się z tego dziewięciomiesięcznego, plus jakieś jeszcze parę tygodni, stanu omotania emocjonalnego, związanego z naszą małą pociechą. Ściągamy rozciągnięty i poplamiony dres, stajemy przed lustrem i…chcemy natychmiast uciec. Zastawiamy się, jak to możliwe, co robi ta zmarszczka na czole, te sine oczy. A ciało, nasze ciało, nie, to nie jest nasze ciało.

Gdzie się podziała ta długonoga blondynka w krótkiej miniówce i zgrabnej sylwetce? Niestety, tak bywa w wielu domach, w których pojawiło się maleństwo. Ciąża dała nam bonus w postaci zbędnych kilogramów, niezwykle wiotkiej skóry, a ta na brzuchu to możną ją nawet zwinąć, a do tego jeszcze te rozstępy i całe pośladki oraz uda w dziurach zwanych cellulitem. Od razu wybieramy numer do pani Kasi z naszego kochanego gabinetu kosmetycznego, ale okazuje się, że musimy poradzić sobie same, odczekać trzy miesiące od porodu, a w dodatku karmienie piersią jest przeciwwskazaniem do wielu zabiegów kosmetycznych. I co teraz, na szczęście są jeszcze inne sposoby.

Tutaj z pomocą przychodzi sport, zapomniany przez ostatni rok teraz wraca, aby z podwójną siłą pomóc nam odzyskać kondycje po ciąży. Nie ma lepszego sposobu i żadnych przeciwwskazań do uprawiania sportu po ciąży. Każda dyscyplina, którą lubisz pomoże ci w odzyskaniu formy. Możesz zacząć od biegania, jazdy na rowerze na rolkach, jeżeli nie ma pogody skorzystaj z basenu, tenisa ziemnego.

Każdy sport to dużo ruchu, a tym samym spalania kalorii, czego ci teraz najbardziej potrzeba, tak więc do dzieła.