Ćwiczenia w domu

www.comid.pl nauka tenisa poznań

Jeżeli po porodzie zostało ci parę kilogramów, a ze spodni wydobywa się mała fałdka tłuszczyku, nie ma powodów do niepokoju, gdyż nie wychodząc z domu jesteś w stanie o siebie zadbać. Chociażby proste do wykonania brzuszki, jeżeli będą wykonywane spokojnie, dokładnie oraz regularnie, czyli codziennie, wystarczy seria piętnastu powtórzeń, a za tydzień zaobserwujesz pierwsze zmiany. Stopniowo możesz zwiększać ich ilość w serii. Jednak najwięcej ćwiczeń możesz wykonywać podczas domowych obowiązków, jakim jest niewątpliwe opieka nad maluszkiem. Jeżeli dziecko śpi, ty możesz zająć się modelowaniem sylwetki, ale gdy twoja pociecha woli się bawić, to ty również możesz o siebie dbać. Jak to możliwe? Okazuje się, że dziecko jest dobrym obciążeniem, wykorzystywanym podczas ćwiczeń.

Stań w lekkim rozkroku, tak, aby utrzymać równowagę, weź dziecko na ręce i wykonuj kilka przysiadów. Połóż się na podłodze posadź malucha na swoim brzuchu, trzymając go za ręce podnoś pośladki w górę i w dół. Gdy maluch bawi się na macie, połóż się obok niego i bawiąc się z nim zabawką rób wymachy nogami. Zapewniam cię, że dziecko będzie uśmiechnięte i z pewnością będzie domagało się więcej. Jednak pamiętaj, że takie ćwiczenia można wykonywać z dzieckiem, które stabilnie trzyma główkę i potrafi siedzieć. Takich ćwiczeń możesz wymyślać bardzo wiele i w każdej sytuacji, tutaj liczą się chęci i dobre wykorzystywanie czasu, którego dla dziecka masz bardzo dużo, a teraz nawet znajdziesz go dla siebie i swojego ciała.